luni, 15 decembrie 2014

O, brad frumos!

O, brad frumos!
Crăciunul se apropie, vacanţa tot aşa, iar noi ne pregătim cum putem de această sărbătoare. Astăzi am împodobit brăduţi. Practic am îmbinat utilul cu plăcutul. 

Observasem că micii mei elevi nu ştiu să ruleze cornete de hârtie. Mi s-a părut amuzant. Deh, acum seminţele nu se mai vând la cornet, ba nici nu mai interesează pe foarte mulţi. 

Dar să revenim:
1. Am rulat cornete de hârtie pe care le-am numit brazi de Crăciun.
2. Am lipit vârful cu puţin lipici pentru a nu se derula hârtia.
3. Am tăiat surplusul de material, egalând brăduţii în partea de jos, pentru a se putea aşeza corect pe masă.
4. Am mototolit bucăţi mici de hârtie colorată şi am lipit bulgăraşii pe post de globuleţe.
5. Folosind lipici şi glitter, am decorat brăduţii realizaţi.

A fost o atmosferă plăcută şi relaxată, mai ales că am şi cântat un pic. 

O, brad frumos!
O, brad frumos, o, brad frumos, 
Cu cetina tot verde, 
Tu eşti copacul credincios, 
Ce frunza nu şi-o pierde. 
O, brad frumos, o, brad frumos, 
Cu cetina tot verde.

O, brad frumos, o, brad frumos, 
Verdeaţa ta îmi place, 
Când o revăd, sunt bucuros 
Şi vesel ea mă face. 
O, brad frumos, o, brad frumos, 
Verdeaţa ta îmi place.

O, brad frumos, o, brad frumos, 
Cu frunza neschimbată, 
Mă mângâi tu, mă faci voios 
Şi mă-ntăreşti îndată. 
O, brad frumos, o brad frumos, 
Cu frunza neschimbată. 

Cred că Moşul a văzut tot!
Cu drag,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu