miercuri, 19 martie 2014

Cocardă pentru Ziua României

Cocardă pentru Ziua României
Cocardă pentru Ziua României
Cocardă pentru Ziua României
Cocardă pentru Ziua României
Acest tip de cocardă pare mai complicat de executat decât este în realitate. Pe acestea două și pe celelalte 25 ca și ele le-am purtat împreună cu elevii mei de Ziua României, în anul 2013. N-am fost inspirată, atunci, să fac o fotografie cu toate, dar vă pot oferi imaginea celor două care mi-au rămas.

Dacă și voi vreți să faceți copiilor un cadou prețios, aveţi nevoie de:
-o bucată de 1/2m de bandă tricoloră; 
-hârtie roşie pentru interior; 
-un ac de siguranţă.

Eu am procedat astfel:

1. Am pliat banda tricoloră de minimum 9 ori, realizând pliurile şi le-am cusut cu aţă roșie. 

2. Am suturat capetele cu flacăra unei brichete pentru a nu se deşira.

3. Am ataşat panglicile care atârnă și le-am cusut împreună.

4. Am lipit atât pe faţa cocardei cât şi pe spate câte un cerc de hârtie laminată în plastic.

5. Am ataşat acul de siguranţă, pe spate, folosind puţină bandă adezivă.
Cocardă pentru Ziua României
Cocardă pentru Ziua României
Cocardă pentru Ziua României
Zi fericită vă doresc!
Cu drag,

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cocarda are culorile puse invers.
Se incepe de la centru cu albastru si apoi galben si rosu la exterior.

Loreta Țivlea spunea...

Perfect! Învăţăm unii de la alţii.
Cele bune.

Trimiteți un comentariu