luni, 14 martie 2016

Mami, tu ce-ți dorești?

Îmi amintesc cum în urmă cu ceva ani, în prejma unei sărbători, mă agitam să pun cap la cap toate detaliile, întrebând pe toți ai casei ce-și doresc.

Fiu-miu, plictisit să mă tot urmărească din priviri, s-a apropiat și mi-a zis: „Mami,tu ce-ți dorești?” Avea dreptate. Eu ce-mi doresc? L-am privit. Mă privea cu mutrița serioasă, cu sprâncenele adunate grămadă deasupra nasului și aștepta imperativ un răspuns. M-am aplecat și i-am zis: „Timp, vreau timp suficient să le rezolv pe toate.” S-a uitat la mine nedumerit, de-a dreptul contrariat, a zburlit și mai tare sprâncenele la mine și pe un ton aproape certăreț, așa cum te-ai adresa unei persoane care nu vrea ori nu poate să gândească limpede, mi-a replicat: „Și n-ai? Cheamă-l pe tata!” Pentru el, tata era soluția. 

M-am oprit. Copilul avea dreptate. Aveam nevoie de ajutor. Da, să-l chem pe tata ar fi fost o soluție, doar că el este ocupat. Încerca, fără prea mulți sorți de izbândă, să depaneze mașina de spălat rufe, care tocmai atunci își găsise momentul prielnic să nu mai evacueze apa.

Las toate. Din baie se aude apa curgând. E clar, durează! S-a dus și opțiunea „tata”, dacă nu fac ceva, orice și repede. Mă așez. Caut în agendă numărul de telefon al celor de la WashService. Mi-l dăduse o prietenă, așa preventiv, după ce trecuse printr-o situație asemănătoare. Îl căpătase la rândul ei de la altcineva, care fusese mulțumit de prestația lor și-mi zisese: „Uite, dacă vei avea nevoie vreodată, sună-i! Sunt tare prompți, vin gratuit la tine acasă, constată, repară și pleacă. Nici nu știi că au fost acolo. Dacă nu ai mare lucru, te sfătuiesc la telefon.” 

Era clar. Momentul despre care ea îmi vorbise, așa doar ipotetic, sosise. Mă relaxez și sun. Restul e istorie...o istorie cu sfârșit fericit. 

Dacă și tu ai nevoie de ajutor, mașina ta de spălat și-a luat câteva zile libere și nu te mai ajută, intră pe site sau sună! Fac ei o magie și o pun la treabă iar. Convinge-te!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu