vineri, 1 ianuarie 2016

Cinci idei de ornamente: „Omul de zăpadă”

Omul de zăpadă
1.Ornament pentru brad (sus)
Ideea postării de astăzi mi-a venit de la o felicitare pe care mi-a pregătit-o copilu' (așa-i spun eu băiatului meu), pe când era încă în clasa a  II-a. Aproape că uitasem de ea, când am regăsit-o într-un teanc de alte și alte hârtii, puse „bine” de mine. 

Omul de zăpadă îmi pare simbolul perfect al iernii, mai mult decât Zâna Iarna, pe care, fie vorba-ntre noi, n-o prea suport de fel!

2. Felicitare om de zăpadă
Felicitare om de zăpadă

3. Om de zăpadă dintr-un globuleț de sticlă vechi
Om de zăpadă dintr-un globuleț de sticlă vechi

4. Om de zăpadă din capace de sticlă
Om de zăpadă din capace de sticlă

5. Om de zăpadă din recipient de iaurt
paper snowman
Aceștia-s omenașii mei, pe care i-am lucrat și atârnat în brad, în anul acesta.
Spor și vouă!
Cu drag,
Loreta Țivlea


4 comentarii:

Joc de copii spunea...

Un An Nou cu sănătate, bucurii și realizări! La mulți ani! ☆:*´¨`*:☆

Loreta Țivlea spunea...

Vă mulțumesc! Multă sănătate, mii de bucurii, o infinitate de prieteni și fericire la tot pasul vă doresc și dumneavoastră!

Gabriela Petriu spunea...

Superbe idei. Multumim ca ni le impartasiti! Sarbatori fericite!

Loreta Țivlea spunea...

Cu drag! Sărbători fericite tuturor!

Trimiteți un comentariu