vineri, 23 octombrie 2015

Tu ce-ți dorești de Crăciun?

E sfârșit de octombrie și mai sunt două luni până la Crăciun. Ca niciodată, în anul acesta am planificat din vreme toate evenimentele majore din familie. Am făcut rezervare la mare încă din mai, deși am plecat în concediu în august, am cumpărat cadouri pentru ai mei cu câte o lună înainte, iar acum mi-am propus să-i scriu lui Moș Crăciun încă de pe acum, nu de alta, dar vreau să poată avea timp pentru toți ai casei. Ca să fiu sinceră până la capăt, cred că adevăratul motiv pentru care grăbesc lucrurile este că încă alerg după copilul din mine, după nerăbdarea și bucuria pe care le simțeam în copilărie la apropierea Crăciunului, după toate aromele, toate luminițele, toate emoțiile...

Astăzi, bunăoară, în timp ce căutam idei de cadouri unice, cadouri dorite, prețioase nu prin preț ci prin simbolistică, am descoperit luxurygifts.roun site cu tot ce ți-ai dori și poate n-ai îndrăznit să visezi, un site unic prin ceea ce oferă, un site care vine în întâmpinarea dorințelor tale nerostite.

Mi-am amintit că în urmă cu câțiva ani mi-am dorit de Crăciun o cutie muzicală. Nu știu de ce, dar îmi pare că inspiră ceva din romantismul vremurilor de mult apuse, ceva din romantismul discret al bunicilor noștri. Atunci n-am primit-o, fie că Moșul n-a găsit niciunde una așa cum îmi doream, ori, poate, n-am rostit dorința cu voce tare. Cine știe...

Acum nu mai are nicio scuză pentru că aici, pe LuxuryGifts, am găsit câteva variante într-o abordare foarte interesantă, o îmbinare elegantă dintre rafinament și modernism. Am oscilat ceva vreme, dar cred că am să-i cer Moșului cutiuța muzicală „Pink butterfly”, care are ca decor un fluture placat cu aur roz și decorat cu cristale StrassSwarovski.
Cadouri de Crăciun
Mulți ani la rând mi-am dorit de la „Moș” doar să fim sănătoși, să ne putem bucura de bucuria copilului, de vraja ce cuprinde seara de Ajun, de chicotelile pe care le scoate la eliberarea fiecărui cadou din poleiala care-l ascunde. Și fiecare cadou primit a fost unul dorit, visat, apreciat.

Pentru că a crescut și e tot mai responsabil, anul acesta vrea să-i aducă Moșul o pușculiță. Am tot cumpănit lucrurile, dar soluția am aflat-o tot întâmplător și tot pe LuxuryGifts. Am găsit aici ceva foarte interesant: o pușculiță argintată în forma unei mașini de pompieri. Ați putea spune că o pușculiță e o pușculiță și atât, că e prea mult să fie și argintată. Această pușculiță vreau să fie un cadou de care să se bucure mulți ani, să o folosească și când va crește să o păstreze ca amintire a Crăciunului de altădată.
Cadouri de Crăciun
Poate că vi se va părea cel puțin ciudat, dar eu am colecționat mai toți dințișorii pierduți de copilașul meu. Câțiva dintre ei au fost răpiți de Zâna Măseluță chiar din vârful sforii cu care fuseseră legați și n-au mai putut fi recuperați. Acum a venit rândul ca și ei să primească un cadou: o casetă argintată pentru primul dințișor. E micuță, elegantă, căptușită cu catifea bleumarin. Aici se vor simți răsfățați ca niște perle. Cutiuța vine însoțită de o jucărioară de pluș.
Cadouri de Crăciun
Pentru tata cred că voi cere de la Moșul o pereche de butoni. Aici, pe site am descoperit butonii Toledo, încrustați manual cu fir de aur galben de 24K și fir de aur verde de 18K. Acești butoni au un aer spaniol, amintesc de soare și de sângele fierbinte al toreadorilor. Sincer, până acum nici nu știam că există și o variantă verde a aurului. V-am spus că vreau lucruri unice!
Cadouri de Crăciun
Masa de Crăciun vreau să fie unică și specială. Mereu încerc să aduc ceva nou. Anul acesta mă tot gândesc să comand din vreme un set de inele argintate pentru șervețele. Inelele de la LuxuryGifts vin ambalate frumos într-o cutie violet, căptușită cu un material satinat alb, pentru a fi păstrate în siguranță pentru ocazii speciale cum e Crăciunul.
Cadouri de Crăciun
Pe lista dorințelor am mai pus și o icoană argintată montată pe lemn wenge. E elegantă într-un mod delicat și discret.
Cadouri de Crăciun
Sunt multe, multe articole fascinante pe acest site. Pe multe le-am admirat, pe multe mi le doresc, dar Crăciunul meu are un buget! Voi, cu un singur click, puteți intra și vă puteți bucura de cadoul de Crăciun perfect.

Spor!
Cu drag,
Loreta Țivlea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu