vineri, 30 octombrie 2015

Dovleci de Halloween-colaj

Discuția pro și contra sărbătoririi Halloween este interminabilă. Nu-mi propun astăzi inițierea unei discuții despre cât este de oportun sau cât este de inoportun să sărbătorim Halloween. Nici nu-mi doresc să schimb convingerile cuiva în legătură cu aceasta. Singurul motiv pentru care am ales să vă vorbesc despre ceea ce am realizat de Halloween, este plăcerea cu care copilașii mei au așteptat această zi.

Știau de anul trecut că este prilej de stat la povești, de desenat, de decupat și de mâncat dulciuri. Și asta am și făcut. Am povestit copiilor mei despre semnificația zilei de Halloween, le-am citit Legenda lui Jack O'Lantern, am decorat clasa cu dovleci sculptați și am realizat un colaj cu dovleci de Halloween. 

Pentru că unul dintre copilași alesese să vină la școală costumat în Dracula, am discutat și pe acest subiect, despre personajul real și motivele care au generat această legendă. Au fost foarte interesați de subiect și nici măcar un moment n-au simțit frică. 

Colajul următor reprezintă o familie drăguță de dovleci, agățați de un gard de scândură și pregătiți de Halloween.
colaj Dovleci de Halloween
Halloween
Happy Halloween!
Happy Halloween!
Loreta Țivlea


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu