luni, 11 mai 2015

Impresii de călătorie

Vă spuneam că pe timpul weekend-ului care abia a trecut, am plecat într-o excursie imaginară prin țările Uniunii Europene, împreună cu elevii mei de clasă pregătitoare.

Astăzi, copilașii mei și-au prezentat impresiile de „călătorie”. În fața clasei, au împărtășit celorlalți experiențe trăite sau doar imaginate.

Iată câteva dintre proiectele prezentate de ei:
Impresii de călătorie
Impresii de călătorie
Impresii de călătorie
Impresii de călătorie

Impresii de călătorie

Impresii de călătorie
Am realizat încă o dată, dacă mai era nevoie, că elevii învață ușor și temeinic dacă sunt stimulați să descopere ei adevărurile, dacă se implică activ în descoperirea necunoscutului.

Copilașii mei au fost uimitori. Mi-au vorbit liber despre regi și regine, despre orașe și atracții turistice, despre oameni și locuri. Pe lângă obiectele (cănuțe, tablouri, almanahuri, stegulețe etc.) aduse pentru colegi, au venit purtând tricouri din țările pe care le-au vizitat. Cel mai mult m-au impresionat emoția și entuziasmul lor, dorința de a povesti celorlalți ceea ce ei știau deja.

Activitatea s-a încheiat prin completarea colțului (panoului) cu noutăți.

Inspirație vă doresc și vouă!
Cu drag,
Loreta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu