marți, 21 aprilie 2015

22 Aprilie - Ziua Pământului

Pentru că mâine este 22 Aprilie - Ziua Pământului, ne-am pregătit ca de orice aniversare, cu o felicitare. Zic felicitare, pentru că astfel au numit-o copilașii mei de clasă pregătitoare.

Mititeii aceștia m-au surprins în mod plăcut. Știau că Pământului i se mai spune Terra și Planeta Albastră. Dar mirarea mea cea mai mare nu a fost aceasta, ci faptul că mi-au explicat și motivele pentru care poartă aceste nume. Frumos!
22 Aprilie - Ziua Pământului
22 Aprilie - Ziua Pământului
22 Aprilie - Ziua Pământului
Am mărturisit Terrei de ce ne este dragă și am pecetluit declarațiile cu amprenta propriei mâini, vopsită cu verde, simbolul uscatului.

Voi cum vă pregătiți de Ziua Pământului?

Mult succes!
Cu drag,
Loreta

3 comentarii:

Unknown spunea...

Sunt foarte interesante mânuțele! Noi vrem sa facem un glob pământesc din balon! Sa vedem cum ne iese!

casuta gandurilor mele spunea...

Superba ideea ...si-o amintire frumoasa peste ani !!!

Loreta Țivlea spunea...

Cu siguranță va fi frumos globulețul, Adriana.

Vă mulțumesc de vizită tuturor!

Trimiteți un comentariu