joi, 19 martie 2015

Arte plastice-tehnici de lucru: „Ploaia”

Ploaia: tehnica stropitului + pensulație + colaj + dactilopictură;
ploaie, natura, colaj
Arte plastice colaj
Arte plastice colaj
Arte plastice colaj
Arte plastice colaj
Astăzi am încheiat seria lecțiilor despre fenomenele naturii. Și cum puteam să încheiem altfel, decât printr-o compoziție artistică pe tema ploii.

Iată cum am procedat:

1. Am decupat umbreluța și norul de ploaie, am scurtat bețișoarele igienice și sfoara și am rulat biluțe pufoase de vată.
2. Am pictat tulpina copacului.
3. Umbrela și norul au fost decorate separat și apoi au fost lipite pe spațiul de lucru.
4. Am presărat frunze în pom și în aer cu ajutorul degetelor (dactilopictură).
5. Am adăugat stropi de ploaie cu ajutorul unei periuțe de dinți (tehnica stropitului).

După ora de arte, la noi a ieșit soarele.

Mult soare vă doresc și vouă!
Cu drag,
Loreta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu