marți, 17 februarie 2015

Arte plastice-tehnici de lucru: „Cireș cu flori”

Cireș cu flori: fuzionarea culorilor + tehnica stropitului

Astăzi am abordat un proiect nou: „Cireși în floare”. Nu este o temă chiar de sezon, căci astăzi pe la geam am văzut și câțiva fulgi de zăpadă, dar copilașilor mei le-a făcut mare plăcere să-și amintească de primăvară și să utilizeze culori vesele.
Ideea era să realizăm fuzionarea culorilor, o tehnică de lucru mai delicată, mai ales când lucrezi cu copii de șase ani. N-au fuzionat ele de fiecare dată, dar o certitudine tot avem: ne-am ales cu muuulte bluzițe albe, numai bune de spălat. În rest lucrările au ieșit minunat.

Iată cum am procedat:
1. Am umezit suprafața de lucru, am realizat fundalul și am așteptat să se usuce. Pentru că această tehnică de lucru (fuzionarea culorilor) presupune ceva mai multă umezeală, deci și un timp mai lung pentru uscare, noi am citit o poveste. Voi puteți face altceva.
2. Am pictat cireșul și am tamponat cu vârful pensulei florile.
3. Am stropit cu periuța de dinți și un pic de alb pentru o tușă finală și un efect de strălucire. În dreapta aveți un detaliu pentru tehnica stropitului.

Multă inspirație vă doresc!
Cu drag,

                                                                                                              

Un comentariu:

Diana Mihalache spunea...

Felicitări pentru blog. Am gasit pe http://didacticus10.blogspot.ro/ idei care m-au inspirat, dar speranța de mai bine pentru educația românească. Multumesc!

Trimiteți un comentariu