joi, 24 martie 2016

„Zambila” - dactilopictură

Ideea lucrării de astăzi a apărut simplu, de la o zambilă dolofană pe care am fotografiat-o zilele trecute, după o ploaie ce părea interminabilă. De ce am ales dactilopictura? Simplu! Copiii mei o iubesc, mai mult decât iubesc alte tehnici de lucru.

Dactilopictura este o modalitate directă de exprimare a creativității. Mânuirea nemijlocită a culorii e magică pentru copii. Și atunci când nu le propun realizarea unor lucrări în acestă tehnică, copiii se abțin cu greu să-și vâre mânuțele-n culori și asta pentru că-i rog să n-o facă. Apoi, ce fericire mai mare ca aceea ar putea fi, nu să le dau voie, ci să-i rog să se „murdărească”. Adevărat că astăzi și eu am plecat cu manșetele decorate cu verde, dar ce mai contează... Lucrările au ieșit minunat și vă las pe voi să hotărâți care vă place cel mai mult.
„Zambila”- elevi 7 ani
Zambila - dactilopictură
Zambila - dactilopictură
Zambila - dactilopictură
Voi cum procedați?
Cu drag,
Loreta