miercuri, 7 octombrie 2015

Coronița „Prințul / prințesa alfabetului”

Învăț de la oameni, iar asta-mi dă un sentiment plăcut, sentimentul că sunt conectată cu ceilalți. 

Ideea proiectului următor nu-mi aparține. Este ideea unor prieteni. Eu doar am cules-o, am împrumutat-o, adoptat-o și adaptat-o la nevoile mele și iată ce a ieșit: O coroniță de prinț/prințesă a alfabetului.

Am dus, în zilele acestea, o bătălie crâncenă și sublimă cu litera „a” și am învins!
Litera „a”
Ca orice învingător, acum suntem încoronați. Minunat!
Coronița „Prințul / prințesa alfabetului”
Mod de realizare:
-decupați elementele șablonului de mai jos;
-îmbinați cu lipici solid cele două părți ale coroniței (fața și spatele);
-decorați cu imagini care sugerează cuvinte ce încep cu „a”;
-încheiați coronița și așezați-o pe capul copilului. Va fi, garantat, foarte entuziasmat!
Șablon


Eu am o fetiță, să-i spunem „R”, care până în anul trecut a frecventat școala în Marea Britanie. Pe ea am auzit-o astăzi spunând că i-a plăcut foarte mult proiectul acesta și că mai vrea. M-au încântat atât exprimarea copilului cât și bucuria sinceră care i se citea în ochi.

Pentru ea și pentru ceilalți copilași, pentru mine și pentru voi, noi proiecte am în plan pentru viitor.

Spor!
Cu drag,
Loreta Țivlea

2 comentarii:

Carmen spunea...

Super idee,eu am sa o aplic la invatarea culorilor in engleza.

Loreta Țivlea spunea...

Mă bucur să aud că ați putut culege o idee de aici. Spor în toate!

Trimiteți un comentariu