luni, 8 iunie 2015

Învățătorul meu, al tău, al nostru...

Vineri, 5 Iunie, a fost Ziua Învățătorului, știai? Bine, nu mă mir că n-ai știut, era gata-gata să uit și eu care lucrez în branșă. 

Mă aflam în cancelarie, alături de două colege, când am văzut la flipchart trecută data de 5 iunie ca termen de finalizare a unei activități. Atunci am realizat că este Ziua Învățătorului. Nu știu de ce, dar am uitat să mai dăm importanță acestor evenimente. Le-am urat „La mulți ani!” celor două colege și am plecat. 

La intrarea în clasă mă aștepta o fetiță cu o felicitare făcută de mânuța ei. Mi-a trecut prin cap că ea știa. I-am mulțumit și am deschis-o. La interior se desenase pe sine și mă desenase pe mine, învățătoarea ei. Atunci mi-a încolțit ideea să-i pun pe toți să-mi realizeze portretul. Astfel voi avea o amintire frumoasă peste ani. N-am avut timp chiar vineri, dar astăzi am pus în practică.

Numai bine pentru că în săptămâna ce tocmai a trecut, îmi instruisem elevii cum și ce trebuie să urmărească dacă doresc să-și realizeze autoportretul. Deci, am folosit acest prilej pentru a face fixarea cunoștințelor și iată ce a rezultat: un portret pe cinste! Pe alocuri m-am regăsit puțin: ochii albaștri, zâmbetul și rujul roșu la locurile lor, un picuț cam scurt tunsă, dar cred că au anticipat o schimbare de look! :)
„Portretul învățătorului meu”- elevi 7 ani
Învățătorul meu, al tău, al nostru
Învățătorul meu, al tău, al nostru
Învățătorul meu, al tău, al nostru
Învățătorul meu, al tău, al nostru
Voi cum ați sărbătorit? 
Cu drag,
Loreta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu