sâmbătă, 27 septembrie 2014

Folie protecţie SmartProtection-scurt review

Cu ceva vreme în urmă vă povesteam despre foliile de protecţie SmartProtection (poate-l citiţi dacă n-aţi făcut-o încă) şi de ce cred eu că unui device îi trebuie protecţie din prima clipă când îl scoateţi din cutia în care v-a fost livrat.

Consecutiv publicării acestui articol, am intrat în posesia propriei mele folii de protecţie de fapt perechi de folii faţă-spate de la SmartProtection (http://smartprotection.ro/). Acum vă pot vorbi ca utilizator şi nu un utilizator oarecare, ci unul pe deplin mulţumit.

Am o tabletă Lenovo A3000. Bine, zic! Pe site nu sunt folii pentru acest model. Dar...nicio problemă! Cei de la  SmartProtection mi-au tăiat o pereche de folii exact pentru caracteristicile tabletei mele. Se potriveşte perfect atât cea pentru ecran cât şi cea pentru spate. Respectă toate dimensiunile şi decupajele necesare, fără abateri.

Împreună cu foliile de protecţie, am primit în mod gratuit şi kitul de instalare:
-lavetă puficioasă de microfibră;
-spray antistatic;
-cardul SmartProtection, necesar eliminării bulelor (poate fi folosit ulterior şi ca breloc, interesant!);
-catalogul cu instrucţiunile de utilizare.

Nu sunt un expert priceput în montarea foliilor de protecţie, de fapt aceasta este a doua pe care o montez. La prima, am înregistrat un  răsunător eşec, în sensul că în momentul în care am dezlipit-o de pe suport, s-a şi umplut de praf ca un scaiete. Am lipit-o, dar rezultatul a fost nesatisfăcător: bule, pete, amprente, etc.

Cu folia SmartProtection mi-a fost foarte simplu. Am şters ecranul cu laveta de microfibră şi după ce mi-am umezit bine degetele cu spray, am dezlipit progresiv folia şi am pulverizat-o din abundenţă. Cam mult ce-i drept, dar fiind păţită, am zis că ce-i prea mult, va curge.

Aşa a fost. Am eliminat surplusul şi am  aşezat folia pe ecranul tabletei. Datorită spray-ului, alunecă foarte uşor, deci nu trebuie să fii foarte precis din prima.Odată ajunsă în poziţia dorită, am utilizat cardul SmartProtection pentru îndepărtarea bulelor formate. M-am străduit eu ceva dar rezultatul nu m-a mulţumit. O altă folie stricată, m-am gândit, în fine! Scria în instrucţiuni că eventualele bule dispar în 24-48 de ore. Mărturisesc că m-am îndoit profund! Am lăsat tableta (cam dezamăgită) şi dusă am fost.

După aproximativ 6 ore mi-am amintit şi m-am dus s-o văd. Surpriză! Aveam o folie aplicată perfect, un ecran luminos şi neted ca mătasea. Habar n-am unde au dispărut bulele! Mi se pare ireal dar nu-i poveste!  Şi tableta mi se pare mai sensibilă la atingere iar rezultatul este uimitor.

Eu sunt un utilizator perfect mulţumit de protecţia pentru ecran folosită. Tu eşti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu