luni, 26 mai 2014

Legarea şireturilor

Legarea şireturilor
Legarea şireturilor
Șablon pantofLegarea şireturilor poate fi o acţiune complicată la vârste mici. Am observat acest lucru la unii dintre elevii mei de clasă pregătitoare, care odată întorşi din sala de sport unde-şi scot pantofii de stradă, nu reuşesc să-şi lege şireturile.

Ideea acestui proiect am preluat-o de pe www.emalascoala.ro, am dezvoltat-o şi am aplicat-o cu succes elevilor mei. Nici nu vă puteţi imagina ce bucurie mi-a oferit un băieţel care a exclamat cu încântarea şi inocenţa vârstei: "Gata, am reuşit primul nod din viaţa mea!" M-am amuzat la gândul că are o vârstă destul de fragedă, dar m-am bucurat pentru încântarea lui.

Materiale necesare:
-hârtie cartonată în culori variate;
-foarfecă;
-perforator;
-șablon talpă pantof;
-șiret;
-creioane colorate pentru decorat.

Mod de realizare:
1. Tradați și decupați o talpă de pantof.
2. Folosind perforatorul, faceți găurile prin care veți introduce șiretul.
3. Înșiretați și legați șiretul făcând o fundă dublă.
4. Decorați cum vă place.

Succes şi vouă în proiecte noi!

Cu drag,
Loreta Țivlea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu